Bo jest prywatna?przemopk pisze:...
Niestety, okazało się, że budowa dotyczy tylko 10 sięgaczy. Jedna uliczka nie będzie zrobiona.
Dlaczego ?
...
Budowa dróg osiedlowych
www.kaldron.pl - Film i fotografia z lotu ptaka
www.kameranabudowie.pl - Filmy z budowy
- piasek1995
- Użytkownik
- Posty: 115
- Rejestracja: 21 kwie 2011, o 16:23
- Lokalizacja: Majków
-
- Użytkownik
- Posty: 579
- Rejestracja: 28 maja 2011, o 13:07
- Lokalizacja: Zagorzynek
calisia.pl26 nowych ulic osiedlowych
Tyle zostanie zbudowanych bądż przebudowanych do końca tego roku w Kaliszu.
Realizacja Programu Budowy Dróg Osiedlowych rozpoczęła się prawie cztery lata temu. W tym roku główne działania z nim związane przebiegać będą na osiedlu Winiary. Tam prowadzone będą prace na czterech ulicach: Budziszyńskiej, Kruszwickiej, Nałęczowskiej oraz Tęczyńskiej.
Po trzy ulice powstają (są budowane lub zostały zbudowane) na osiedlach: Chmielnik (Klonowa, Topolowa, Srebrna), Piwonice (Dacka, Spartańska, Perska), Rypinek (Gwiażdzista, Henryka Brodatego, Wojciecha z Brudzewa) a także Tyniec (Kasztelańska, Perzyny i Radwana). Po dwie ulice tegoroczny plan uwzględnia na osiedlach Majków (Fredry, Poziomkowa), Rajsków (Murarska, Wapienna), Szczypiorno (25 Dywizji Piechoty i 25 Pułku Artylerii) i Zagorzynek (Chochołowska, Pienińska). Na osiedlu Korczak ma powstać ulica Ptasia a na Ogrodach – Jagodowa.
Pozostałe ulice pozostają w fazie projektowania czy przetargów wykonawczych.
Na temat Łowieckiej nie posiadam żadnych informacji, natomiast dla zainteresowanych inwestycjami drogowymi w innych częściach miasta przedstawiam :
Ukończona Chochołowska na Zagorzynku -
Cementowa przed i po przebudowie :
oraz sąsiednia Kręta na Chmielniku ...
... i przy granicy miasta (też na Chmielniku) – Botaniczna, na niewielkim dystansie -
i na koniec Tyniec – Zbożowa – wcześniej i obecnie :
Ukończona Chochołowska na Zagorzynku -
Cementowa przed i po przebudowie :
oraz sąsiednia Kręta na Chmielniku ...
... i przy granicy miasta (też na Chmielniku) – Botaniczna, na niewielkim dystansie -
i na koniec Tyniec – Zbożowa – wcześniej i obecnie :
co sądzicie o tym ?Prywatne drogi
Na Dolnym Śląsku ruszył pierwszy w Polsce pilotażowy program przekazywania dróg wojewódzkich w ręce prywatnych przedsiębiorców. Firmy będą odpowiedzialne za remonty i utrzymanie nawierzchni. Co kwartał dostaną na to pieniądze z kasy województwa. W środę ogłoszono przetarg na 12-kilometrowy odcinek drogi między Wrocławiem a Obornikami Śląskimi.
Jeden z odcinków drogi wojewódzkiej nr 342 przeznaczony jest na sprzedaż. W ciągu doby przejeżdża nim 14 tys. samochodów. Na razie nawierzchnia nie jest w najgorszym stanie, ale kiedy droga znajdzie się w rękach prywatnych, ma być idealna. Na złożenie ofert przedsiębiorcy mają tydzień. Umowa będzie podpisana na 12 lat.
Takie partnerstwo publiczno-prywatne oznacza dla firm 12-letnią gwarancję stałego dochodu, dla kierowców mniej dziurawych dróg. Wrocławski przedsiębiorca Adam Bisek jest zainteresowany kupnem dróg. Uważa, że taka prywatyzacja pozwoli wyeliminować wiele absurdów.
Następna pod młotek pójdzie droga nr 358 Szklarska Poręba-Świeradów-Zdrój. Docelowo samorząd Dolnego Śląska chce sprzedać aż 2 tys. kilometrów dróg.
Katarzyna Dynowska
-
- Użytkownik
- Posty: 1873
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
- Lokalizacja: XXV lecia
Długo oczekiwana budowa nawierzchni na ulicy Poziomkowej
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
W porównaniu do Poziomkowej tutaj widać postęp
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Odnośnie tego co pisałem o Poziomkowej:
W innym temacie gawronik wrzucił info na temat skarg mieszkańców itp. Przez 50 lat nie było tutaj nic oprócz gruntu więc parę dni nikogo nie zbawi. Firma podobno będzie słono płacić za poważne opóżnienia. Może gdyby robili drogę etapami od skrzyżowania do skrzyżowania a nie całość na raz roboty wyglądałby inaczej.
W innym temacie gawronik wrzucił info na temat skarg mieszkańców itp. Przez 50 lat nie było tutaj nic oprócz gruntu więc parę dni nikogo nie zbawi. Firma podobno będzie słono płacić za poważne opóżnienia. Może gdyby robili drogę etapami od skrzyżowania do skrzyżowania a nie całość na raz roboty wyglądałby inaczej.