Sieć ścieżek rowerowych w Kaliszu
No ładnie wygląda bez tych krzaczorów
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Obawiam się, że to tylko remont nawierzchni na przystanku autobusowym. Wskazuje na to zakres rozebranego chodnika, a płytki betonowe starannie złożono obok na paletach jakby miały być jeszcze raz ułożone. Poza tym ścieżka rowerowa poniżej tego odcinka już istnieje i okrąża dawną pętlę autobusową, sięgając do ul. Granicznej.Adi pisze:Dzisiaj jadąc podmiejską zauważyłem że rozebrano stary odcinek chodnika od przystanku koło byłej pętli właśnie do pętli. Czyżby rozpoczęły się prace przy budowie ścieżki przy Podmiejskiej?? Czy to zwykła wymiana kawałeczka chodnika. Zdaje mi się, że właśnie od tego miejsca powinna rozpocząć się budowa. Tylko nie wiem czy wyłoniono już wykonawce.
Istnieje tylko trzeba na nią jakoś wjechać Przypomnę że w planach jest zamienienie asfaltowej nawierzchni od ronda Westerplatte do wymienionej pętli autobusowej na ścieżkę i chodnik z takiej kostki jak na odcinku od ronda do dworca. Póżniej przebudowa chodnika od ronda Dobrzeckiego do Carrefoura i od ronda Solidarności do Majkowskiejeuty pisze:Poza tym ścieżka rowerowa poniżej tego odcinka już istnieje i okrąża dawną pętlę autobusową, sięgając do ul. Granicznej.
nie miałem racji
jechałem tam przed chwilą i faktycznie jadą na wskroś dawnej pętli, więc pewnie dojadą aż do ronda Dobrzecka.
A tak pozostając w temacie strrrrasznie mnie irytuje ścieżka rowerowa "do nikąd" na skrzyżowaniu Granicznej i Mickiewicza...
jechałem tam przed chwilą i faktycznie jadą na wskroś dawnej pętli, więc pewnie dojadą aż do ronda Dobrzecka.
A tak pozostając w temacie strrrrasznie mnie irytuje ścieżka rowerowa "do nikąd" na skrzyżowaniu Granicznej i Mickiewicza...
Kurcze wszędzie porządne ścieżki rowerowe robi się z asfaltu odchodząc od kostki i bruku a u nas dalej to samo "belejak" i "po taniości"...Adi pisze: (...)Przypomnę że w planach jest zamienienie asfaltowej nawierzchni od ronda Westerplatte do wymienionej pętli autobusowej na ścieżkę i chodnik z takiej kostki jak na odcinku od ronda do dworca(...)
Niestety nie wszędzie. W Warszawie w większości są właśnie z kostki (pomijając, że jest ich nie za wiele). Jeżdzi się po nich nie najgorzej. Lepsze to niż nic.euty pisze:Kurcze wszędzie porządne ścieżki rowerowe robi się z asfaltu odchodząc od kostki i bruku a u nas dalej to samo "belejak" i "po taniości"...
o 15 poszedłem zdjęcia zrobić ale teraz postęp jest już większy Co ciekawe ścieżka nie pójdzie starym śladem tylko wzdłuż podmiejskiej na trawie wykopano już wąski tor. Niestety wygląda że ścieżka będzie bardzo wąska.
No i firma alfa ta sama co na wyżej na Podmiejskiej robiła ścieżkę i chodnik.
No i firma alfa ta sama co na wyżej na Podmiejskiej robiła ścieżkę i chodnik.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, o 13:10 przez Adi, łącznie zmieniany 1 raz.
Usunięto ogrodzenie byłych ogródków działkowych i poszerzono tor ścieżki.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bym nie przesadzał z tym wyrzucaniem w błoto. Rozbudowa może nastąpić za 10lat jeśli w ogóle nastąpi. Którędy jeżdzić przez te 10 lat?? Co to za koszt w porównaniu do kosztów rozbudowy. Obecna ekipa i tak już wypowiedziała się na temat rozbudowy Podmiejskiej.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciekawe jak długo będą mówić ze nie trzeba będzie rozbudowywać to wymusi rzeczywistość , bo co roku jest gorzej
A ścieżka rowerowa mogła być budowana kilka metrów z boku i zostawić pas pod budowę drugiej nitki
Kalisz obwodnicy to się nie doczeka przez następne 10 lat, a na to się składa wiele czynników , na razie jakiekolwiek prace są prowadzone to od Węzła kolo Castoramy do Poznańskiej i to wszystko, bo to prowadzi miasto Kalisz , GDDKiA nie prowadzi żadnych prac nad budowa obwodnicy Kalisza , są ujęte wytyczne ale to za parę lat zaczną się jakiekolwiek prace, takie są realia i nikt tego nie zmieni
A ścieżka rowerowa mogła być budowana kilka metrów z boku i zostawić pas pod budowę drugiej nitki
Kalisz obwodnicy to się nie doczeka przez następne 10 lat, a na to się składa wiele czynników , na razie jakiekolwiek prace są prowadzone to od Węzła kolo Castoramy do Poznańskiej i to wszystko, bo to prowadzi miasto Kalisz , GDDKiA nie prowadzi żadnych prac nad budowa obwodnicy Kalisza , są ujęte wytyczne ale to za parę lat zaczną się jakiekolwiek prace, takie są realia i nikt tego nie zmieni
Ostatnio zmieniony 17 paź 2010, o 13:11 przez andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Andrzej
Właśnie z tym budowaniem z boku może być problem jeśli potwierdzą się plotki że teren (cała trawa) od ścieżki w kierunku polifarbu został odsprzedany przez miasto panu M. Nie wiem czy ktoś może sprawdzić takie informacje??
Jeśli tak się stało to już ostatecznie zaprzepaszczono szanse na rozbudowę tej drogi
Jeśli tak się stało to już ostatecznie zaprzepaszczono szanse na rozbudowę tej drogi
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Była o tym plotka tutaj na forum muszę poszukać
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
AdiAdi pisze:Właśnie z tym budowaniem z boku może być problem jeśli potwierdzą się plotki że teren (cała trawa) od ścieżki w kierunku polifarbu został odsprzedany przez miasto panu M. Nie wiem czy ktoś może sprawdzić takie informacje??
Jeśli tak się stało to już ostatecznie zaprzepaszczono szanse na rozbudowę tej drogi
Być może pan Mazek jest włascicielem, nie wiem, ale nie wierzę zeby ziemię przeznaczoną pod pas drogowy zakupił od Miasta. Wtedy sprawa, tak jak napisał Andrzej nadawałaby się do prokuratury.
Jednak bez względu na to kto jest włascicielem terenu, pas pod drugą nitkę powinien zostać uwzgledniony w miejscowym planie zagospod. przestrzennego i oznaczony jako teren drogi publicznej- droga główna. Poza tym wlascicielowi i inwestorowi tez powinno zalezec na dobrej dostepnosci kom. posiadanych terenow.
A pewnie,że jest właścicielem tych terenówandrzej pisze:Jeśli miasto sprzedało tereny panu M. to pan M. znowu zrobi doskonały interes na sprzedaży ziemi, nic tylko gratulować doskonały znajomości w U.M panu M.
Tylko taka procedura może się skończyć w prokuraturze jeżeli to by się okazało prawdą
MTM Consulting przygotowuje budowę centrum handlowo-usługowego na 4,5 ha w Kaliszu. Tadeusz Mazek, właściciel firmy MTM Consulting, prowadzi przygotowania administracyjne do zagospodarowania nieruchomości w Kaliszu w rejonie ulic Dobrzeckiej i Podmiejskiej. Inwestor nabył teren o powierzchni 4,5 ha należący do Polifarbu i wystąpił do władz miasta o uwzględnienie w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego możliwości budowy kompleksu handlowo-usługowego. Obecnie prowadzi rozmowy z przedstawicielami inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Dobra już nie kręcę bo jeszcze mnie pozwą za jakieś oszczerstwa Albo do prokuratury będę musiał jeżdzić
Dla mnie sytuacja też jest chora ale patrząc na to jak tą kwestię traktuje władza cieszę się że chociaż ścieżka w tym miejscu powstaje tym bardziej że często jeżdżę tam jednośladem oraz z dzieckiem na spacery.
Dla mnie sytuacja też jest chora ale patrząc na to jak tą kwestię traktuje władza cieszę się że chociaż ścieżka w tym miejscu powstaje tym bardziej że często jeżdżę tam jednośladem oraz z dzieckiem na spacery.
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma prawo, a obowiązkiem Miasta jest sporządzić taki plan, który zabezpieczy interes miasta(rozwój układu kom), co również powinno leżec w interesie inwestora.Gumiś pisze:
...Inwestor nabył teren o powierzchni 4,5 ha należący do Polifarbu i wystąpił do władz miasta o uwzględnienie w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego możliwości budowy kompleksu handlowo-usługowego...
Oby nie wydawano pieniędzy na ścieżki rowerowe tak, jak to się robi w Szczecinie
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34 ... ZDiTM.html
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34 ... ZDiTM.html