jasiek20 pisze: ↑26 sty 2024, o 08:38
A także wyprostowanie odcinka ul. Podmiejskiej jak zjeżdżamy od ronda Honorowych Dawców Krwi w kierunku Ronda Dobrzec.
Dlaczego honorowych dawców krwi uhonorowano w tak niefortunnym miejscu? Niebawem będzie budowane rondo na skrzyżowaniu Warszawskiej i Moniuszki, tuż obok stacji krwiodawstwa, gdzie ta nazwa byłaby najbardziej na miejscu, miałaby ręce i nogi. Przy rondach nie ma adresów, więc może jeszcze dałoby się przemianować?
Swoją drogą 2 lata to będą robić? Chyba, że zmienił narracje i teraz już nie podaje nierealnych terminów zakończenia robót.
Bardzo martwią mnie nieprzemyślane ataki na najwybitniejszego kaliskiego eksperta w dziedzinie drogownictwa, pana dyrektora inżyniera Krzysztofa Gałkę. Pół biedy kiedy są to ataki osób słabo zorientowanych w temacie, nieświadomych zagrożeń, jakie podważanie autorytetu pana dyrektora inżyniera Krzysztofa Gałki, najwybitniejszego kaliskiego eksperta w dziedzinie drogownictwa, może sprowadzić na nasz starożytny gród. Musi jednak niepokoić, kiedy tak nieostrożnie postępują wytrawni komentatorzy tego forum.
Warto więc przypomnieć, że pan dyrektor inżynier Krzysztof Gałka, najwybitniejszy kaliski ekspert w dziedzinie drogownictwa, jest odkrywcą najważniejszej właściwości kaliskich inwestycji drogowych. Otóż kaliskie inwestycje drogowe nie mają, bo z natury swojej kaliskości nie mogą mieć, konkretnego terminu zakończenia. Kaliskie inwestycje drogowe kończone są, co odkrył najwybitniejszy kaliski ekspert w dziedzinie drogownictwa, pan dyrektor inżynier Krzysztof Gałka, wtedy, kiedy nadchodzi tego pora.
Dzięki temu doniosłemu odkryciu możliwa była optymalizacja średniego czasu oczekiwania na nadejście pory zakończenia kaliskiej inwestycji drogowej. Kiedy pana dyrektora inżyniera Krzysztofa Gałkę, najwybitniejszego kaliskiego eksperta w dziedzinie drogownictwa, próbowano zastąpić innymi specjalistami, to po tak niefortunnym posunięciu średni czas oczekiwania na nadejście pory zakończenia kaliskiej inwestycji drogowej wydłużał się dwu albo i trzykrotnie, ponieważ owi decydenci, nieświadomi właściwości kaliskich inwestycji drogowych, próbowali narzucać konkretne terminy, co bardzo stresowało wykonawców prowokując ich do popełniania błędów i powtarzania poszczególnych operacji.
Trzeba pamiętać, że dopiero powrót pana dyrektora inżyniera Krzysztofa Gałki, najwybitniejszego kaliskiego eksperta w dziedzinie drogownictwa, na jego odpowiedzialne stanowisko położył kres wydłużaniu się średniego czasu oczekiwania na nadejście pory zakończenia kaliskiej inwestycji drogowej. Dlatego najwybitniejszy kaliski ekspert w dziedzinie drogownictwa, pan dyrektor inżynier Krzysztof Gałka, jest cennym dobrem naszego starożytnego grodu, które należy troskliwie ochraniać.