Czy w Kaliszu mają być tramwaje?
-
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: 4 sty 2006, o 18:38
- Lokalizacja: NAJSTARSZE MIASTO W POLSCE
Czy w Kaliszu mają być tramwaje?
Jestem ciekaw co o tym myślicie.
Trolejbusy stoją w korkach....
i w rzeczywistości to nic ciekawego...
nie lubie trolejbusów...
poza tym strasznie wygląda ta "pajęczyna" z trakcji trolejbusowej...
co do tramwajów to jeśli jeżdzą po wydzielonych pasach zieleni , czy zamkniętych dla ruchu samochodowego ulicach, wówczas spełniają swoje zadanie.
i w rzeczywistości to nic ciekawego...
nie lubie trolejbusów...
poza tym strasznie wygląda ta "pajęczyna" z trakcji trolejbusowej...
co do tramwajów to jeśli jeżdzą po wydzielonych pasach zieleni , czy zamkniętych dla ruchu samochodowego ulicach, wówczas spełniają swoje zadanie.
Nie sadzę, aby Kalisza było stać na linię tramwajową, to są przecież ogromne koszta! Ze znalezieniem wolnego miejsca na torowiska pewnie też byłby problem. Zresztą, (teraz w 100% subiektywnie ) bardzo nie lubię linii tramwajowych nad głową, nawet sobie nie zdajecie sprawy jak trudno fotografuje się w takich warunkach
Już en razy o tramwajach mówiliśmy...
1. Brak bazy (wszystko trzeba by budować od nowa, bo linia tramwajowa to przecież nie same tory i trakcja).
2. Chyba bym położył się na jezdni rejtanem, gdyby ktoś próbował budować linie tramwajowe na obszarze miasta lokacyjnego albo Toruńskiego lub Wrocławskiego Przedmieścia.
3. Nikt nie bierze pod uwagę linii tramwajowych przy budowie nowych szlaków komunikacyjnych w mieście - a to błąd.
4. Linie tramwajowe mogłyby łączyć dzielnice okołośródmiejskie, ale u nas nie ma dzielnic okołośródmiejskich, bo nikt ich nie kształtuje - developerzy budują sobie jak chcą (i co chcą), zaburza się dotychczasową strukturę (np. na Rypinku), itd.
1. Brak bazy (wszystko trzeba by budować od nowa, bo linia tramwajowa to przecież nie same tory i trakcja).
2. Chyba bym położył się na jezdni rejtanem, gdyby ktoś próbował budować linie tramwajowe na obszarze miasta lokacyjnego albo Toruńskiego lub Wrocławskiego Przedmieścia.
3. Nikt nie bierze pod uwagę linii tramwajowych przy budowie nowych szlaków komunikacyjnych w mieście - a to błąd.
4. Linie tramwajowe mogłyby łączyć dzielnice okołośródmiejskie, ale u nas nie ma dzielnic okołośródmiejskich, bo nikt ich nie kształtuje - developerzy budują sobie jak chcą (i co chcą), zaburza się dotychczasową strukturę (np. na Rypinku), itd.
Mam dosyć tego miasta, Czerwono-czarnej mafii. (T.Love, „King”, 1992)
Tu są wInwestycje.pl, heheszki się skończyły. (14 czerwca 2020)
Tu są wInwestycje.pl, heheszki się skończyły. (14 czerwca 2020)
;)
No cóż jak przysłowie mówi Wszystko jest dla ludzi!
Jak wiadomo teraz po szlakach tramwajowych mogą jeżdzić samochody.
Więc nie ma problemu że droga jest jedno pasmowa.
Jedyny problem to by była budowa przystanków ale jakoś by się je zrobiło.
W naszym regionie nie ma żadnych tramwai to by był duża atrakcja.
A po za tym sami wiemy że paliwo i wo gule idzie w gore.
No cóż moim zdaniem wybudować na obecnych drogach tory dla tramwaj a kolejne drogi osiedla budować z myślą o tramwajach.
Jak wiadomo teraz po szlakach tramwajowych mogą jeżdzić samochody.
Więc nie ma problemu że droga jest jedno pasmowa.
Jedyny problem to by była budowa przystanków ale jakoś by się je zrobiło.
W naszym regionie nie ma żadnych tramwai to by był duża atrakcja.
A po za tym sami wiemy że paliwo i wo gule idzie w gore.
No cóż moim zdaniem wybudować na obecnych drogach tory dla tramwaj a kolejne drogi osiedla budować z myślą o tramwajach.
- AlixVonHessen
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 16:57
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
- AlixVonHessen
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 16:57
- Kontakt: