Kod: Zaznacz cały
Chyba nie potrafisz obiektywnie ocenić sytuacji. Pasażerów jest coraz mniej
Co jak co ale ja jednak wiem lepiej jak jest w KLA ..... no kurrrde litosci ja tam pracuje
owszem jest mniej ale niezauważalnie mniej
ilość przegubowych autobusów na ulicach Kalisza zmalała z 11(!) do zaledwie 4
Ale to nie zasluga zmniejszajacej sie liczby pasazerow tylko
a) Reorganizacja linii przez te lata ...czesciej puszczane za sobą krótkie busy zauważ ze czasami na nowym rynku podjeżdżają 3a,b,c w krótkim odstępie czasowym później 1 1a 1b a na najbardziej obciazone linie puszczane sa przeguby co nie znaczy ze przegubów jest w sam raz JEST ICH MAŁO!! czasami jak jade 12m to ludzie mi siedza na przedniej szybie ... wiec?
b) Przeguby sa dużo droższe od 12 m
Wpływy z biletów są coraz mniejsze, więc dotacja z UM dla KLA z roku na rok coraz większa
Znowu bład ... dotacja jest wieksza bo dodawaja co chwile jakies rodzine 3+, darmowe weekendy, staruszkow przybywa czyli ZEROWEK i za to jest większa dotacja przypominam ze społeczeństwo sie starzeje ... a autobusy nie młodnieja ... Nowe solarisy maja juz po 250tys przejechane a niektore juz ponad 300... a nowych nie widac na horyzoncie a masz pojecie ile kosztuje utrzymanie starych busow do których często gęsto juz nie ma czesci i trzeba stawac na głowie ?
W szczycie tłoku nie ma już od co najmniej kilku lat
Jak bede mial czas podam ci kilka linii na ktore zwroc uwage zajrzyj do busa np na rogatce
gwarantuje ci ze palca nie wlozysz do tego autobusu
ocno przesadzasz też w tak pozytywnej ocenie Walczyńskiego, sukcesów kilka miał, ale dominowały porażki. Kompletnie nie radził sobie w zarządzaniu PKS-em,
Bo PKS to padaka !! tego w ogole nie powinno byc i tym sie nie zajmował bo reanimowanie trupa nie ma sensu .... Nie radzil sobie bo zapewne chcial to w pizdu zamknac ... zostawic najbardziej dochodowe linie i ok .... poprzedni prezes pks zostawił takie bagno ze nawet Walczyński nie bardzo wiedział co z tym robic
natomiast w KLA poza osiągnięciem dobrego finansowego wyniku, też było słabo
A mam ci napisac ile nowych autobusów dostalismy za poprzednich prezesow ? 0 ..... za Walusia jednak ten tabor odzyl i to bardzo i to ze z 1 mln długu zaczelismy przynosic zyski... co wczesniej bylo jakas abstrakcja
Mogę wyróżnić chyba tylko uruchomienie nocnej linii i zniesienie opłaty manipulacyjnej, ale to akurat nie były jego decyzje..
Gdyby nie jego niektore decyzje uwierz mi Komunikacji miejskiej prawdopodobnie juz by nie było zNOWU MUSZE PRZYPOMINAC ZE PREZEZ PRZED WALCZYNSKIM ZAMKNAL DWIE NAJBARDZIEJ DOCHODOWE LINIE PPL I ZBIERSK .... rano kierowcy na ppl mieli wiekszy utarg niz obecnie na ostrowach przez caly dzien
jesli mowisz ze 5 mln kupuje rocznie bilety u kierowcy to daje ponad 13 tys dziennie, jest to liczba nierealna
moge ci w tajemnicy powiedziec ze jest duzo wyzsza kwota
moj dzisiejszy urtarg to 258zł(NIE LICZAC KART BO TEGO NIE WIEM) z groszami policzmy 250zł sredni utarg dla powiedzmy 70 kierowcow dziennie ktorzy jezdza (Wiadomo ze uatg jest czasami 80zł ale 500zł tez sie czestob trafia wiec 250zł x70 kierowcow (chociaz jezdzi wiecej dziennie) daje ile ? kto policzy
Niektorzy po prostu nie zdaja sobie sprawy ze w KLA nie pracuje 2 kierowcow na dzien....
Tylko co z tego jak utrzymanie tych padak zjada caly zarobek ze nie wspomne o tym ze niektore autobusy pala 55l ON na 100km podczas gdy jak jezdze Solarem udaje mi sie zejsc do 33-35 l bez trudu dlatego uwazam ze miasto powinno stanac na głowie i wymienic te autobusy bo raty zwrocily by sie z samego zaoszczedzonego paliwa....