http://www.mir.gov.pl/media/8185/PBDK_2 ... 240815.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mir.gov.pl/media/8186/Zalacz ... 240815.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Przejrzałem w końcu te załączniki i mam pewne wątpliwości.
Proszę niech mnie ktoś oświeci, jak się mają zadania z zał. Nr 6 do zadań z zał. Nr 3 ? Czy zadania polegające na przebudowie odcinków dróg krajowych (zał. Nr 3) mają być realizowane częściowo w ramach Programu LMN (zał .nr 6)? Chodzi o to, czy przebudowa DK25 ma polegać częściowo na zadaniach planowanych do realizacji w ramach Programu LMN zawartych w zał. Nr 6? A jeśli tak, to jak to się ma do oczekiwanej 2-jezdniówki GP na odcinku Ostrów-Kalisz?
Cały czas mam nadzieję, że zadania w ramach programu LMN dotyczące 25-ki znalazły się na liście z automatu, a w przypadku realizacji odcinka Ostrów-Konin z zał. nr.3, zadania dot. 25-ki z Programu LMN zostaną zweryfikowane. ???
Załącznik nr 3. Lista zadań polegających na przebudowie odcinków dróg krajowych
1. DK75 odc. Brzesko – Nowy Sącz 49,4 km
2. DK8 odc. Wrocław – Kłodzko 77,0 km
3. DK16 odc. Borki Wielkie – Mrągowo 16,6 km
4. DK25 odc. Ostrów Wielkopolski – Kalisz – Konin 64,0 km
RAZEM 207,0 km
Załącznik nr 6. Zadania planowane do realizacji w ramach Programu LMN (Likwidacja miejsc niebezpiecznych)
(Wybrałem tylko te zadania, które dotyczą naszej 25-tki):
Początek odcinka - Koniec odcinka - miejscowości - Rodzaj zadania
klasa ryzyka największa
212,050 - 297,426 - Pilich Kalisz - Budowa ciągu pieszo rowerowego
231,996 - 232,896 - Mikorzyn - Budowa lewoskrętów z pasem środkowym
295,042 - 295,258 - Kokanin - Przebudowa dwóch skrzyżowań z drogami powiatowymi Skarszew - Kokanin - Piotrów
294,900 - 295,300 - Siąszyce - Budowa lewoskrętu na skrzyżowaniu z drogą powiatową do m. Grochowy
293,800 - 294,000 - Kolonia Kokanin - Budowa lewoskrętu na skrzyżowaniu z drogą gminną do m. Czajków
291,500 - 291,800 - Russów - Budowa lewoskrętu na skrzyżowaniu z drogą powiatową 4595
klasa ryzyka bardzo duża
261,700 - 262,400 - Dąbroszyn Lisiec - Budowa chodnika
312,051 - 312,482 - Ociąż - Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową do m.Józefów
314,000 - 314,200 - Fabianów - Budowa lewoskrętu na skrzyżowaniu z drogą gminną
klasa ryzyka duża
267,000 - 268,950 - Siąszyce - Budowa ciągu pieszo rowerowego
272,900 - 273,150
273,500 - 273,615 - Biała Panieńska - Budowa chodnika
223,830 - 225,800 - Mikorzyn Honoratka - Budowa ciągu pieszo rowerowego
269,070 - 269,340 - Zosienki - Budowa chodnika
277,830 - 278,225
278,700 - 278,700 - Zbiersk - Budowa chodnika
328,580 - 330,000 - m. Kotowskie - Budowa chodnika
335,220 - 338,080 - Pawłów Chojnik - Budowa chodnika
267,238 - 267,600 - Rychwał - Przebudowa skrzyżowania do m. Jaroszewice Rychwalskie
289,400 - 289,600 - Witoldów - Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową do m. Wyganki
290,000 - 290,200 - Anielin - Przebudowa skrzyżowania z drogą gminną do m. Michałów
263,900 - 264,200 - Rychwał - Przebudowa skrzyzowania z ulicą Żurawin
Dobór zadań do Programu LMN nastąpił poprzez wybranie inwestycji, dla których zostały określone najwyższe klasy ryzyka (jako E2, E1 i D):
Klasa ryzyka - Koncentracja kosztów wypadków:
A-Bardzo mała; B-Mała; C- Średnia; D-Duża; E1-Bardzo duża; E2-Największa
Lista zadań Progranu LMN ma być każdego roku aktualizowana.