DW 471 z Kalisza?
DW 471 z Kalisza?
Jak wiadomo Kalisz nie jest ważnym węzłem komunikacyjnym ;(.
Czas to zmienić zrobić 1 krok .
Jak wiadomo Kalisz ma bardzo słaby węzeł ogólnopolski ma tylko 2 drogi krajowe ;(.
Jest gorszy od Ostrowa WLKP. a nawet Sieradza .
Ale co do drug wojewódzkich Kalisz ma dużo takich dróg więc może czas na kolejną .
Z Opatówka jest droga wojewódzka "DW" DW471
DW 471 łączy Opatówek z wsią Dąbrowa koło miejscowości Dobra.
to mogła by się zaczynać gdzieś od ulicy Łódzkiej.
Oczywiście w Opatówku by została ta droga ale już by nie była drogą wojewódzką .
Bo po co takiej wsi Opatówek droga skoro mogła by być w mieście Kalisz.
W Kaliszu by się przyczyniła do rozwoju miasta.
A po za tym przez CB radio nie raz się pytają o tą drogę i nie raz panuje cisz i szukają a okazuje się że ta droga nawet w Kaliszu nie jest
Czas to zmienić zrobić 1 krok .
Jak wiadomo Kalisz ma bardzo słaby węzeł ogólnopolski ma tylko 2 drogi krajowe ;(.
Jest gorszy od Ostrowa WLKP. a nawet Sieradza .
Ale co do drug wojewódzkich Kalisz ma dużo takich dróg więc może czas na kolejną .
Z Opatówka jest droga wojewódzka "DW" DW471
DW 471 łączy Opatówek z wsią Dąbrowa koło miejscowości Dobra.
to mogła by się zaczynać gdzieś od ulicy Łódzkiej.
Oczywiście w Opatówku by została ta droga ale już by nie była drogą wojewódzką .
Bo po co takiej wsi Opatówek droga skoro mogła by być w mieście Kalisz.
W Kaliszu by się przyczyniła do rozwoju miasta.
A po za tym przez CB radio nie raz się pytają o tą drogę i nie raz panuje cisz i szukają a okazuje się że ta droga nawet w Kaliszu nie jest
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2021, o 11:33 przez Vocatont, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Planując tę drogę wg Twojej koncepcji trzeba by było wyburzyć kawał Winiar położonych na północ od Łódzkiej, zasypać w 100% głęboki na kilkadziesiąt metrów dół oraz zburzyć kawał Tłokinii. Gdyby tę drogę rozpocząć tam, gdzie szła by obwodnica - ok.
Na pewno można by było pokusić się o przedłużenie DK 60 (Ostrów Mazowiecka - Ciechanów - Płock - Kutno) z Kutna przez Poddębice do Kalisza.
Co więcej pisanie rzeczy typu: po co wsi DW jest nieuzasadnione. Poszukaj nawet w Googlach mapę DW woj. kujawsko-pomorskiego czy zachodniopomorskiego i porównaj je sobie z wielkopolskim. To właśnie u nas jest strasznie mało DW.
Na pewno można by było pokusić się o przedłużenie DK 60 (Ostrów Mazowiecka - Ciechanów - Płock - Kutno) z Kutna przez Poddębice do Kalisza.
Co więcej pisanie rzeczy typu: po co wsi DW jest nieuzasadnione. Poszukaj nawet w Googlach mapę DW woj. kujawsko-pomorskiego czy zachodniopomorskiego i porównaj je sobie z wielkopolskim. To właśnie u nas jest strasznie mało DW.
-
- Użytkownik
- Posty: 3680
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Zamiast tego lepiej byłoby przeprowadzić na północ od Nędzerzewa przez teren niezabudowany drogę z Rożdżał doprowadzoną przez ul. Pieszą do przyszłej Trasy Bursztynowej (ul. Pszennej) oraz przebudować drogę (dzisiaj częściowo asfaltową, częściowo szutrową) z Rożdżał przez Słoneczną, Str. Nakwasin i Bogdanów do Kożminka. To dałoby drogę z Kalisza do Kożminka niemal w linii prostej, krótszą od obecnego połączenia aż o 5 km! Trzeba byłoby tylko uważać, żeby most na Swędrni jak najmniej ingerował w jej dolinę. Mógłby to jednak być jednocześnie most przyszłej obwodnicy, więc problem byłby ten sam i tylko jeden. Nie wiem dlaczego w Kaliszu i powiecie nie rozważa się tego narzucającego się wariantu drogi do Kożminka. Przecież dla takich Kożminka i Liskowa, a więc i w ogóle powiatu, droga do Kalisza krótsza o 5 km to znaczący impuls rozwojowy.
Ostatnio zmieniony 5 lis 2010, o 20:42 przez Vocatont, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Głównie dla rozwoju miastaTylko po co?
to w końcu by była kolejna Droga wojewódzka w Kaliszu DK471.
Po za tym z tam tych stron oznaczał by to lepszy dojazd do Kalisza.
Po za tym chyba jeżeli jest taka możliwość to była by to kolejna droga do naszego węzła bo na co ona we wsi Opatówek skoro u nas może się przyczynić do rozwoju miasta??
Tylko po co?i jeszcze po to by uniknąć np czegoś takiego:
W godzinach po południowych w sibi radiu jest cisza prawie nikt ci nie odpowie co i jak!
I szuka tej drogi
To jeżdzi po tym Kaliszu jak głupi parę rudek wokół Kalisza zrobi aż w końcu ktoś odpowiada że ta droga jest po za Kaliszem haha
I paliwo na marne??
Mój pomysł na drogę krajową z Kalisza
Skoro to dział z pomysłami to daje swój kolejny pomysł : D
Co byście powiedzieli na nową Drogę Wojewódzka??
Kalisz-Kożmin WLKP.
Co byście powiedzieli na nową Drogę Wojewódzka??
Kalisz-Kożmin WLKP.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2011, o 07:58 przez Vocatont, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
nie Kożminek, tylko Kożmin.
Każda (no może większa część) inwestycja polepszająca infrastruktuję jest dobra. Nie wiem jaki jest stan dróg, którymi miałaby biec ta DW, jeśli miałoby nie być to drogie - czemu nie.
Mam tylko 1 zastrzeżenie - wylot z Kalisza.
Swoją drogą... gdyby ta szosa biegła na północ od Sobótki to mogłby być gotowym, nowy wylotem na Zieloną Górę (żeby nie napisać, że na Poznań).
Każda (no może większa część) inwestycja polepszająca infrastruktuję jest dobra. Nie wiem jaki jest stan dróg, którymi miałaby biec ta DW, jeśli miałoby nie być to drogie - czemu nie.
Mam tylko 1 zastrzeżenie - wylot z Kalisza.
Swoją drogą... gdyby ta szosa biegła na północ od Sobótki to mogłby być gotowym, nowy wylotem na Zieloną Górę (żeby nie napisać, że na Poznań).
na górze masz napisane Drogę Wojewódzką.Piekarz
Sorry za to pismo.HARNAŚ
Korzystam z Mozilla Firefox i poprawiam te błędy co ukazują się podkreśleniem na czerwono lecz widocznie mozilla nie jest może taka dokładna.
zresztą kiedyś nawet dałem screen bo ktoś nie wierzył że ja poprawiam błędy po przez mozille.
jak poszukasz se to znajdziesz w którymś poście.
a jeśli chodzi o wiadomość pw to sorry nie zapoczwarzyłem dopiero teraz odczytałem hehe.
Dzięki już poprawiłem nazwę.szymkalisz
A jeśli chodzi o to zastrzeżenie o ten wylot to ja tylko tak zrobiłem go na przykład.
Bo nie jestem żadnym architektem czy kimś takim.
Wracając do tematu:
Jak ten pomysł by został zrealizowany i ten mój stary czyli
viewtopic.php?t=1764
Jak by te 2 pomysły został zrealizowane to na pewno w Kaliszu by się polepszył węzeł komunikacji ny ale głównie wojewódzki ; /
zapewne byś my mieli najlepszy węzeł wojewódzki w tym regionie heh.
ale oczywiście to pomysły tylko.
A gdzie takie pomysły można zgłaszać?? macie może jakiegoś meila gdzie takie pomysły są brane pod uwagę?
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Moze sprobujemy wlaczyc Kalisz do tego szlaku
Mogloby troche grosza zostac w Kaliszu! Wystarczy tylko umiejetnie sie ,,podpiac''.Pielgrzymki z Częstochowy do Lichenia przez Łódzkie?
Michał Frąk2011-02-10, ostatnia aktualizacja 2011-02-10 12:32
W sąsiedztwie województwa łódzkiego są dwa duże ośrodki kultu maryjnego. Przyjeżdżający tam pielgrzymi zostawiają każdego roku miliony złotych. Studentka Uniwersytetu Łódzkiego wymyśliła, co zrobić, by znaczna część tych pieniędzy trafiła właśnie do naszego regionu
Trasa pielgrzymki
Łask
Jeziorsko
Mowa oczywiście o Częstochowie i Licheniu. Na pielgrzymujących zarabiają - i to sporo - mieszkańcy województw śląskiego i wielkopolskiego. Nam te pieniądze dosłownie przechodzą koło nosa.
Więcej... http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,9084 ... z1Daq3dTnB
heh wracam do starego pomysłu
Tym razem parę zmian:
Po 1 Droga Wojewódzka nie krajowa.
Po 2 Troszkę zmieniony przebieg trasy
Legenda mapy odnośnie trasy.
Czerwonym kolorem jest pokazana droga którą by trzeba wybudować.
Czarnym kolorem są to odcinki które istnieją ale nie wiem jak ich stan wygląda czy polne czy co w każdym bądż razie przebiegała by przez nie ta trasa.
Tym razem parę zmian:
Po 1 Droga Wojewódzka nie krajowa.
Po 2 Troszkę zmieniony przebieg trasy
Legenda mapy odnośnie trasy.
Czerwonym kolorem jest pokazana droga którą by trzeba wybudować.
Czarnym kolorem są to odcinki które istnieją ale nie wiem jak ich stan wygląda czy polne czy co w każdym bądż razie przebiegała by przez nie ta trasa.
też zostało to zmienione.Mam tylko 1 zastrzeżenie - wylot z Kalisza.
Swoją drogą... gdyby ta szosa biegła na północ od Sobótki to mogłby być gotowym, nowy wylotem na Zieloną Górę (żeby nie napisać, że na Poznań).
-
- Użytkownik
- Posty: 3680
- Rejestracja: 20 kwie 2006, o 12:47
Prosta droga do Koźminka
Uważam, że należy zbudować most nad Swędrnią łączący ulicę Pieszą w Kaliszu (i tym samym Trasę Bursztynową) z ulicą Leśną w Nędzerzewie, prowadzącą dalej przez Rożdżały prosto do Koźminka. To by skróciło połączenie z Kalisza do Koźminka i Liskowa o 4 km. Kalisz powinien dbać, żeby jego naturalne zaplecze było dobrze skomunikowane z miastem, więc mógłby pomyśleć o takim projekcie.
Ponieważ droga wiodłaby przez tereny cenne przyrodniczo, obiekt powinien jak najmniej w nie ingerować. Najlepiej więc, gdyby był to most wiszący zakończony od strony Nędzerzewa ślimakiem umożliwiającym wyjazd na wysoką skarpę, właśnie w ulicę Leśną.
Tak to wygląda na mapie:
https://www.google.pl/maps/@51.7637977, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.pl/maps/@51.766135,1 ... a=!3m1!1e3
https://www.google.pl/maps/@51.7814703, ... a=!3m1!1e3
Oczywiście ulica Piesza musiałaby zostać utwardzona, a ulica Leśna poszerzona na odcinku Swędrnia-Rożdżały.
Ponieważ droga wiodłaby przez tereny cenne przyrodniczo, obiekt powinien jak najmniej w nie ingerować. Najlepiej więc, gdyby był to most wiszący zakończony od strony Nędzerzewa ślimakiem umożliwiającym wyjazd na wysoką skarpę, właśnie w ulicę Leśną.
Tak to wygląda na mapie:
https://www.google.pl/maps/@51.7637977, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.pl/maps/@51.766135,1 ... a=!3m1!1e3
https://www.google.pl/maps/@51.7814703, ... a=!3m1!1e3
Oczywiście ulica Piesza musiałaby zostać utwardzona, a ulica Leśna poszerzona na odcinku Swędrnia-Rożdżały.