PKP Kalisz
Re: Kolej
A ja mam dla was Dobre wiesci
to jest z PLK SA
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały dwie umowy, których realizacja wpłynie na poprawę stanu technicznego linii kolejowej na odcinku Kalety – Kluczbork, a tym samym na podniesienie jakości usług przewozowych.
Przedmiotem pierwszej z umów jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na trasie Kalety – Kluczbork. Wykonawca odpowiedzialny będzie m.in. za: wymianę nawierzchni, wzmocnienie podtorza, odtworzenie rowów odwadniających, wymianę rozjazdów, remont nawierzchni przejazdów, remont sieci trakcyjnej, peronów, urządzeń i systemów elektrycznego ogrzewania rozjazdów, wymianę wyeksploatowanych elementów oświetlenia zewnętrznego i urządzeń srk na szlakach i stacjach, a także remont wybranych nastawni kolejowych i obiektów inżynieryjnych. Umowa zostanie zrealizowana przez konsorcjum firm: TORPOL S.A., Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR” Sp. z o.o., oraz POZBUD T&R S.A. za kwotę 298 809 849,38 zł netto.
Druga z umów przewiduje funkcję inżyniera kontraktu, który zajmować się będzie w imieniu
PKP PLK S.A. zarządzaniem, administrowaniem, nadzorem inwestorskim, a także rozliczaniem robót budowlanych realizowanych w ramach projektu. Obowiązki Inżyniera obejmie konsorcjum firm: ECM Group Polska S.A., Warszawa oraz Ingenieria IDOM Internacional S.A., Hiszpania. Umowa opiewa na kwotę 1 855 000,00 zł netto.
Planowane roboty budowlane polegać będą na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej. Efektem prac będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości poprzez przywrócenie prędkości jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych – do 100 km/h.
Trasa Kalety – Kluczbork, o długości blisko 70 km, stanowi ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i dalej do Szczecina. Efektem prac będzie skrócenie czasu przejazdu, także dla pociągów pasażerskich, w relacji Poznań - Ostrów Wielkopolski - Katowice/Kraków. Inwestycja zostanie uzupełniona przez kolejną rewitalizację planowaną na trasie Kluczbork – Ostrzeszów.
Projekt nr POIiŚ 7.1-70 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety - Kluczbork” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
A to jest NEWS z 4 czerwca 2013 czyli 2 dni temu z portalu wczestochowie.pl
Trwa generalny remont 70-kilometrowego odcinka linii kolejowej z Kalet do Kluczborka. To ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i do Szczecina.
- Efektem robót będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości poprzez przywrócenie prędkości jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych do 100 km/h - mówi Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe. - Dzięki temu skrócony zostanie czas przejazdu pociągów towarowych, także dla pociągów pasażerskich w relacji Poznań - Ostrów Wielkopolski - Katowice/Kraków.
Prace budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu szlaków i stacji kolejowych. Na jednym torze między miejscowościami Bąków i Kluczbork wykonano oczyszczenie tłucznia, wymieniono szyny na długości 4 km oraz wyremontowano nawierzchnię przejazdu kolejowego.
- Obecnie prace koncentrują się na odtwarzaniu rowów odwadniających, których stan będzie miał w przyszłości wpływ na utrzymanie linii kolejowej oraz mostów i przepustów - informuje Dutkiewicz. - Sytuacja podobnie wygląda na szlaku Sowczyce – Olesno Śląskie. Wykonano tam już demontaż toru oraz odtworzono rowy odwaniające. Rozpoczęto prace remontowe obiektów inżynieryjnych (most, wiadukty i przepusty). Natomiast na stacji Sowczyce wykonano już demontaż jednego toru.
Prace mają zakończyć się na początku lipca. Wtedy zostanie otwarty pierwszy tor, a roboty przeniosą się na drugi tor. Kolejny remont zaplanowany jest na trasie Kluczbork – Ostrzeszów
i na odcinku Bytom Północ - Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń. Inwestycje na trasie Katowice - Poznań pozwolą skrócić czas przejazdu pociągiem między tymi miastami z 6 do około 4 godzin i 30 minut.
wniosek
Jesli tak jest to z remont relacji Kalisz- łódź moze nastapic lub rozpoaczac sie w 2015 lub po 2015 roku jak jest zaplanowane
a o to artykul z zycia kalisza.pl
Wkrótce rozpocznie się remont trasy kolejowej Kalisz –Łódź. Urzędnicy ministerstwa transportu zapowiadają, że zlikwidowane zostaną niektóre ograniczenia prędkości
PKP Polskie Linie Kolejowe remontują trasę w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń na przejazdach kolejowych”. W ramach tego programu na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola zostanie przekwalifikowanych 9 przejazdów kolejowych, co pozwoli na odwołanie ograniczeń prędkości i skrócenie czasu przejazdu pociągów na tym odcinku. Jednak głównym celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa ruchu pociągów i uczestników ruchu drogowego. Dlatego też na jednopoziomowych skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami publicznymi zostaną zamontowane nowoczesne urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, a dzięki temu zostaną odwołanie ograniczenia prędkości. Urzędnicy ministerstwa zapewniają, że dzięki temu zostaną odtworzone pierwotne parametry linii kolejowych. Zapowiadają również, że nie będą wprowadzane kolejne ograniczenia prędkości na przejazdach, gdzie nie ma zbyt dużego ruchu kołowego.
– Informuję, iż rewitalizacja linii kolejowej Łódź Kaliska – Tuplice, na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wielkopolski, jest jednym z projektów planowanych do realizacji przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA w przyszłej perspektywie finansowej UE – na lata 2014-2020. Realizacja przedmiotowego projektu pozwoli również na poprawę parametrów linii kolejowej nr 14, na odcinku od rzeki Prosny do dworca w Kaliszu. Z informacji uzyskanych od zarządcy infrastruktury wynika, iż naprawa mostu kolejowego, w tym dobudowanie kładki pieszo-rowerowej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji mostu, została uwzględniona w projekcie pn. „Podwyższenie standardów technicznych obiektów inżynieryjnych”, ujętym na liście rezerwowej projektów indywidualnych Programu Operacyjnego „Infrastruktura i środowisko 2007–2013”. Jednakże, mając na uwadze niski stopień zaawansowania przygotowań do realizacji poszczególnych zadań projektu oraz ryzyko ich niewykonania i nierozliczenia w bieżącej perspektywie finansowej, PKP PLK SA przewiduje, iż roboty naprawcze na przedmiotowym moście wraz z dobudową kładki pieszo-rowerowej zostaną wykonane po roku 2015. Należy mieć jednak na uwadze, iż w przypadku zaangażowania środków finansowych dostępnych w ramach regionalnego programu operacyjnego dla województwa wielkopolskiego możliwa byłaby realizacja tego przedsięwzięcia we wcześniejszym terminie – napisali urzędnicy, odpowiadając na interpelację posła Józefa Rackiego.
to jest z PLK SA
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały dwie umowy, których realizacja wpłynie na poprawę stanu technicznego linii kolejowej na odcinku Kalety – Kluczbork, a tym samym na podniesienie jakości usług przewozowych.
Przedmiotem pierwszej z umów jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na trasie Kalety – Kluczbork. Wykonawca odpowiedzialny będzie m.in. za: wymianę nawierzchni, wzmocnienie podtorza, odtworzenie rowów odwadniających, wymianę rozjazdów, remont nawierzchni przejazdów, remont sieci trakcyjnej, peronów, urządzeń i systemów elektrycznego ogrzewania rozjazdów, wymianę wyeksploatowanych elementów oświetlenia zewnętrznego i urządzeń srk na szlakach i stacjach, a także remont wybranych nastawni kolejowych i obiektów inżynieryjnych. Umowa zostanie zrealizowana przez konsorcjum firm: TORPOL S.A., Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR” Sp. z o.o., oraz POZBUD T&R S.A. za kwotę 298 809 849,38 zł netto.
Druga z umów przewiduje funkcję inżyniera kontraktu, który zajmować się będzie w imieniu
PKP PLK S.A. zarządzaniem, administrowaniem, nadzorem inwestorskim, a także rozliczaniem robót budowlanych realizowanych w ramach projektu. Obowiązki Inżyniera obejmie konsorcjum firm: ECM Group Polska S.A., Warszawa oraz Ingenieria IDOM Internacional S.A., Hiszpania. Umowa opiewa na kwotę 1 855 000,00 zł netto.
Planowane roboty budowlane polegać będą na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej. Efektem prac będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości poprzez przywrócenie prędkości jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych – do 100 km/h.
Trasa Kalety – Kluczbork, o długości blisko 70 km, stanowi ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i dalej do Szczecina. Efektem prac będzie skrócenie czasu przejazdu, także dla pociągów pasażerskich, w relacji Poznań - Ostrów Wielkopolski - Katowice/Kraków. Inwestycja zostanie uzupełniona przez kolejną rewitalizację planowaną na trasie Kluczbork – Ostrzeszów.
Projekt nr POIiŚ 7.1-70 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety - Kluczbork” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
A to jest NEWS z 4 czerwca 2013 czyli 2 dni temu z portalu wczestochowie.pl
Trwa generalny remont 70-kilometrowego odcinka linii kolejowej z Kalet do Kluczborka. To ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i do Szczecina.
- Efektem robót będzie podwyższenie bezpieczeństwa ruchu pociągów, przywrócenie parametrów technicznych linii, a także likwidacja ograniczeń prędkości poprzez przywrócenie prędkości jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych do 100 km/h - mówi Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe. - Dzięki temu skrócony zostanie czas przejazdu pociągów towarowych, także dla pociągów pasażerskich w relacji Poznań - Ostrów Wielkopolski - Katowice/Kraków.
Prace budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu szlaków i stacji kolejowych. Na jednym torze między miejscowościami Bąków i Kluczbork wykonano oczyszczenie tłucznia, wymieniono szyny na długości 4 km oraz wyremontowano nawierzchnię przejazdu kolejowego.
- Obecnie prace koncentrują się na odtwarzaniu rowów odwadniających, których stan będzie miał w przyszłości wpływ na utrzymanie linii kolejowej oraz mostów i przepustów - informuje Dutkiewicz. - Sytuacja podobnie wygląda na szlaku Sowczyce – Olesno Śląskie. Wykonano tam już demontaż toru oraz odtworzono rowy odwaniające. Rozpoczęto prace remontowe obiektów inżynieryjnych (most, wiadukty i przepusty). Natomiast na stacji Sowczyce wykonano już demontaż jednego toru.
Prace mają zakończyć się na początku lipca. Wtedy zostanie otwarty pierwszy tor, a roboty przeniosą się na drugi tor. Kolejny remont zaplanowany jest na trasie Kluczbork – Ostrzeszów
i na odcinku Bytom Północ - Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń. Inwestycje na trasie Katowice - Poznań pozwolą skrócić czas przejazdu pociągiem między tymi miastami z 6 do około 4 godzin i 30 minut.
wniosek
Jesli tak jest to z remont relacji Kalisz- łódź moze nastapic lub rozpoaczac sie w 2015 lub po 2015 roku jak jest zaplanowane
a o to artykul z zycia kalisza.pl
Wkrótce rozpocznie się remont trasy kolejowej Kalisz –Łódź. Urzędnicy ministerstwa transportu zapowiadają, że zlikwidowane zostaną niektóre ograniczenia prędkości
PKP Polskie Linie Kolejowe remontują trasę w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń na przejazdach kolejowych”. W ramach tego programu na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola zostanie przekwalifikowanych 9 przejazdów kolejowych, co pozwoli na odwołanie ograniczeń prędkości i skrócenie czasu przejazdu pociągów na tym odcinku. Jednak głównym celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa ruchu pociągów i uczestników ruchu drogowego. Dlatego też na jednopoziomowych skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami publicznymi zostaną zamontowane nowoczesne urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, a dzięki temu zostaną odwołanie ograniczenia prędkości. Urzędnicy ministerstwa zapewniają, że dzięki temu zostaną odtworzone pierwotne parametry linii kolejowych. Zapowiadają również, że nie będą wprowadzane kolejne ograniczenia prędkości na przejazdach, gdzie nie ma zbyt dużego ruchu kołowego.
– Informuję, iż rewitalizacja linii kolejowej Łódź Kaliska – Tuplice, na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wielkopolski, jest jednym z projektów planowanych do realizacji przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA w przyszłej perspektywie finansowej UE – na lata 2014-2020. Realizacja przedmiotowego projektu pozwoli również na poprawę parametrów linii kolejowej nr 14, na odcinku od rzeki Prosny do dworca w Kaliszu. Z informacji uzyskanych od zarządcy infrastruktury wynika, iż naprawa mostu kolejowego, w tym dobudowanie kładki pieszo-rowerowej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji mostu, została uwzględniona w projekcie pn. „Podwyższenie standardów technicznych obiektów inżynieryjnych”, ujętym na liście rezerwowej projektów indywidualnych Programu Operacyjnego „Infrastruktura i środowisko 2007–2013”. Jednakże, mając na uwadze niski stopień zaawansowania przygotowań do realizacji poszczególnych zadań projektu oraz ryzyko ich niewykonania i nierozliczenia w bieżącej perspektywie finansowej, PKP PLK SA przewiduje, iż roboty naprawcze na przedmiotowym moście wraz z dobudową kładki pieszo-rowerowej zostaną wykonane po roku 2015. Należy mieć jednak na uwadze, iż w przypadku zaangażowania środków finansowych dostępnych w ramach regionalnego programu operacyjnego dla województwa wielkopolskiego możliwa byłaby realizacja tego przedsięwzięcia we wcześniejszym terminie – napisali urzędnicy, odpowiadając na interpelację posła Józefa Rackiego.
-
- Użytkownik
- Posty: 6822
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 10:11
- Lokalizacja: Woj.Rozdarte Prosną
Re: Kolej
To jest przedwyborczy ,,taniec chochoła''. Pan Rackie jeszcze nie skończył budowy zbiornia ,,Wielowieś'' i już zaczyna zabawę w kolejarza wielkopolskiego. Jak to mówią - w tym szaleństwie ... jest metoda
Kalisz możże znajdzie się na tapecie w latach 2015-16, o ile nie będzie poślizgu?.
Kalisz możże znajdzie się na tapecie w latach 2015-16, o ile nie będzie poślizgu?.
,, Najłatwiej niszczyć. Trudniej zachować to, co godne zachowania.''
Wisława Szymborska
Wisława Szymborska
Re: Kolej
Kolejną dobrą informacją jest, że najprawdopodobniej od rozkładu 2013/2014, w Kaliszu zwiększy się oferta pociągów TLK. Nieoficjalnie wiadomo że do Kalisza zawita pociąg "Karkonosze" relacji Szklarska Poręba - Warszawa. Będzie to pierwszy od paru lat pociąg który będzie zatrzymywał się na naszej stacji w nocy
Re: Kolej
MIKI Skąd masz to info?
Co prawda wiem o tym wiem nawet o której ale osobiście nie mogę zdradzić źródła
Pociąg ten będzie przetrasowany ze względu na remonty na jego obecnej trasie skład ten jeździł do 2002r. przez Kalisz z Wrocławia do Warszawy
Co prawda wiem o tym wiem nawet o której ale osobiście nie mogę zdradzić źródła
Pociąg ten będzie przetrasowany ze względu na remonty na jego obecnej trasie skład ten jeździł do 2002r. przez Kalisz z Wrocławia do Warszawy
Ostatnio zmieniony 8 cze 2013, o 14:14 przez Vocatont, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kolej
Masz odpowiedź w poście powyżej remont na tamtych trasach sprawiły przetrasowanie pytanie tylko na jaki czas na rok na pewno może na 2 lata?
Pytanie tylko czy jest się czym cieszyć rok a może 2 pocieszymy się tym składem potem wróci zapewne na swoją standardową trasę i przez remonty będzie tam o wiele szybciej a Kalisz będzie się coraz bardziej stawał kolejowym zadupiem....
Pytanie tylko czy jest się czym cieszyć rok a może 2 pocieszymy się tym składem potem wróci zapewne na swoją standardową trasę i przez remonty będzie tam o wiele szybciej a Kalisz będzie się coraz bardziej stawał kolejowym zadupiem....
Re: Kolej
Jedna z wielu atrakcji na Ostrowski DTK pozdrawiam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TsMXexa5I4s[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TsMXexa5I4s[/youtube]
Re: Kolej
Niestety, też nie mogę podać źródła, ale jest ono dość zaufaneCaspress pisze:MIKI Skąd masz to info?
Co prawda wiem o tym wiem nawet o której ale osobiście nie mogę zdradzić źródła
Pociąg ten będzie przetrasowany ze względu na remonty na jego obecnej trasie skład ten jeździł do 2002r. przez Kalisz z Wrocławia do Warszawy
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
Re: Kolej
Karkonosze z Łodzi Kaliskiej w kierunku Kalisza odjadą o godzinie 1.39 (albo 1.37). Zatem Warszawa około 23.30, Kalisz około 3.30.
Z dworca kaliskiego pociągi TLK w kier. Ostrowa odjeżdżać będą o: 1, 7, 11, 15, 19. Minuty tak samo:nie pamiętam czy 37, czy 39.
Z dworca kaliskiego pociągi TLK w kier. Ostrowa odjeżdżać będą o: 1, 7, 11, 15, 19. Minuty tak samo:nie pamiętam czy 37, czy 39.
Re: Kolej
Zapomniałem dodać że optymalny wariat został skrócony do Magistrali węglowej czyli do miejscowości Chorzew Siemkowice pociąg następnie by jechał przez Zduńską Wole Karsz. i by kierował się dalej na jego obecną trasę.Caspress pisze:Czy ktoś pamięta Express Odre? lub Pos. Karkonosze (Nocne) wszystko śmiga tam tędy
Co najgorsze że PKP też ma pomysł na północną linie Wrocław-Warszawa można by powiedzieć by na nas ale nie!
Jeśli ich pomysł/projekt został by zrealizowany wtedy by trzeba sobie zadać pytanie czy wgl. jakiś pociąg pos. jeździł by przez Kalisz...
Projekt ten zakłada następujący przebieg:
Pociąg jechał by jak obecnie na odcinku Wrocław- Oleśnica...
Następnie zakłada elektryfikację linii Oleśnica-Kępno
Z Kępna skład jechał by do Wielunia
I tu by była budowa linii z Wielunia do węzła Chorzew Siemkwoice
Następnie pociąg jechał by do Zduńskiej Woli i wjeżdżał by na obecny odcinek
To jest rzekomy Etap1 mimo tego napokutuje się na wiele krytyki i pytań np:
Gdzie by była frekwencja?
Obecny wariant południowy: (Ludność miast na których zatrzymują się składy oferty TLK ale trzeba pamiętać że np: w ofercie IR składy się zatrzymują się np: Nowych Skalmierzycach)
Twardogóra Sycowska 6 802
Międzybórz Sycowski 2 375
Odolanów 5 089
Ostrów Wlkp. 72 907
Kalisz 104 867
Sieradz 44 018
A o to nowy szybki wariant proponowany przez PKP:
Syców 10 469
Kępno 14 713
Wieruszów 8 692
Wieluń 24 033
Chyba nie ma czym mówić...
Jedziemy z Etapem II
Z Chorzewa Siemakowic budowa linii do linii Bełchatowskiej
Elektryfikacja linii Bełchatowskiej w ten sposób sposób PKP uzyskało by dostęp do linii nr.1 Warszawa–Katowice
W ten sposób odcięto by wiele miejscowości na kolejowej 14 i takie miasta jak: Zduńska Wola,Pabianice no i co najdziwniejsze Łódź!
Na etapie II zyskały by jedynie takie miasta jak Bełchatów i Piotrków Trybunalski...
I w końcu ostatni Etap III
Budowa linii z Piotrkowa Tryb. do węzła Tomaszowa Mazowieckiego następnie skład jechał by do Zapowiedz i wjeżdżał by na linie nr. 4 i tam tedy już do Warszawy...
Tak by to wyglądało: (Czerwony nasza)
Ale plany tej linii nadal nie wygasły o to news z Grudnia i kolejna zmiana planów tym razem z Sieradza do Wieruszowa.
http://sieradz.com.pl/zdjecia/biznes-i- ... uszow.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kolej
Tak jak mówiłem skład TLK Wrocławianin rel. Warszawa Wsch.-Łódź Kaliska-Kalisz-Wrocław Gł.-Legnica z i do od 2014 odpadnie na odcinku Wrocław Gł.-Legnica
http://24legnica.pl/?p=14001" onclick="window.open(this.href);return false;
Legnica nie tylko z Wrocławianinem ma problem ale jedynie on nas dotyczy więcej na:W rozmowie z Grzegorzem Olesiem, prezesem KODLK spółka PKP Intercity potwierdziła informacje o planowanym skróceniu trasy TLK Wrocławianin o odcinek Wrocław-Legnica. Zmiana ma obowiązywać od grudnia 2013 roku. Powodem jest słaba frekwencja na tym fragmencie trasy.
Zdaniem KODLK pociągowi TLK Wrocławianin nie dano szansy, by pasażerowie się do niego przyzwyczaili. Wygląda to tak, jakby połączenie Legnica – Warszawa Wschodnia uruchomiono tylko po to, aby udowodnić miłośnikom kolei, że jest niepotrzebne i zamknąć temat raz na zawsze.
- Z naszych źródeł wynika, że spółka podjęła taką decyzję już w marcu, zaledwie cztery miesiące po przywróceniu pociągu – mówi Grzegorz Oleś, prezes KODLK. – Jasne, frekwencja nie była imponująca, ale pociąg na tej trasie nie jeździł trzy lata. Trzeba trochę czasu, by ludzie z powrotem się do niego przyzwyczaili. Można tez było wprowadzić postoje na dużych stacjach pośrednich, takich np. jak Wrocław Nowy Dwór, a pasażerów z pewnością byłoby więcej.
Miłośnicy kolei, którzy liczyli raczej na to, że trasa Wrocławianina zostanie w przyszłym roku wydłużona do Węglińca, nie składają broni.
http://24legnica.pl/?p=14001" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kolej
ŁKA (Łódzka Kolej Aglomeracyjna) Od nowego roku zrealizuje swój pierwszy etap?
ŁKA przejmie składy z Łodzi do do Łowicza, Sieradza i Zgierza.
Od Września 2014 ŁKA przejmie linie do Sieradza
więcej na: http://www.rynek-kolejowy.pl/46148/Rozc ... odziny.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ŁKA przejmie składy z Łodzi do do Łowicza, Sieradza i Zgierza.
Od Września 2014 ŁKA przejmie linie do Sieradza
więcej na: http://www.rynek-kolejowy.pl/46148/Rozc ... odziny.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kolej
No i w końcu wpadło to do sieci
To chociaż już oficjalnie można o tym mówić
http://infokolej.pl/docs/ic/rj2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zarys ICC 2014 tak jak pisaliśmy będą przez nas jechały Karkonosze
TLK 61200/1 Karkonosze [Szklarska Poręba/Jelnia Góra -Wrocław Gł. - Warszawa Wsch.]
SZKLARSKA POR. GÓRNA o 20:47
Szklarska Poręba Średnia o 20:52
Szklarska Poręba Dolna o 20:57
Piechowice o 21:11
Jelenia Góra p 21:30 o 21:52
Marciszów o 22:18
Sędzisław o 22:25
Wałbrzych Główny o 22:46
WAŁBRZYCH MIASTO o 22:58
Świebodzice o 23:21
Jaworzyna Śląska o 23:35
WROCŁAW GŁÓWNY p 00:15 o 00:35
Wrocław Mikołajów o 00:42
Wrocław Nadodrze o 00:48
Oleśnica Rataje o 01:21
Twardogóra Sycowska o 01:43
Międzybórz Sycowski o 02:01
Odolanów o 02:20
Ostrów Wielkopolski o 02:34
Kalisz o 02:54
Sieradz o 03:34
Zduńska Wola o 03:48
Pabianice o 04:23
ŁÓDŹ KALISKA o 04:46
Łódź Żabieniec o 04:52
Zgierz o 05:02
Łowicz Przedmieście o 05:46
Sochaczew o 06:11
Warszawa Zachodnia p 06:44
Warszawa Centralna o 06:55
Warszawa Wschodnia p 07:03
TLK 16200/1 Karkonosze [Warszawa Wsch.- Wrocław Gł.-Jelenia Góra/Szklarska Poręba]
Warszawa Wschodnia o 23:17
Warszawa Centralna o 23:30
Warszawa Zachodnia o 23:35
Sochaczew p 00:08
Łowicz Przedmieście p 00:33
Zgierz p 01:18
Łódź Żabieniec p 01:31
Łódź Kaliska o 01:39
Pabianice p 01:58
Zduńska Wola p02:34
Sieradz p 02:48
Kalisz p 03:26
Ostrów Wielkopolski p 03:48
Odolanów p 04:01
Międzybórz Sycowski p 04:20
Twardogóra Sycowska p 04:39
Oleśnica Rataje p 04:58
Wrocław Nadodrze p 05:35
Wrocław Mikołajków p 05:47
Wrocław Gł. p 05:55 o 06:20
Jaworzyna Śląska p 07:01
Świebodzice p 07:14
WAŁBRZYCH MIASTO p 07:30
Wałbrzych Główny p 07:42
Sędzisław p 08:02
Marciszów p 08:10
Jelenia Góra p 08:33 o 08:43
Piechowice p 09:03
Szklarska Poręba Dolna p 09:17
Szklarska Poręba Średnia p 09:22
SZKLARSKA POR. GÓRNA p 09:27
To chociaż już oficjalnie można o tym mówić
http://infokolej.pl/docs/ic/rj2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zarys ICC 2014 tak jak pisaliśmy będą przez nas jechały Karkonosze
TLK 61200/1 Karkonosze [Szklarska Poręba/Jelnia Góra -Wrocław Gł. - Warszawa Wsch.]
SZKLARSKA POR. GÓRNA o 20:47
Szklarska Poręba Średnia o 20:52
Szklarska Poręba Dolna o 20:57
Piechowice o 21:11
Jelenia Góra p 21:30 o 21:52
Marciszów o 22:18
Sędzisław o 22:25
Wałbrzych Główny o 22:46
WAŁBRZYCH MIASTO o 22:58
Świebodzice o 23:21
Jaworzyna Śląska o 23:35
WROCŁAW GŁÓWNY p 00:15 o 00:35
Wrocław Mikołajów o 00:42
Wrocław Nadodrze o 00:48
Oleśnica Rataje o 01:21
Twardogóra Sycowska o 01:43
Międzybórz Sycowski o 02:01
Odolanów o 02:20
Ostrów Wielkopolski o 02:34
Kalisz o 02:54
Sieradz o 03:34
Zduńska Wola o 03:48
Pabianice o 04:23
ŁÓDŹ KALISKA o 04:46
Łódź Żabieniec o 04:52
Zgierz o 05:02
Łowicz Przedmieście o 05:46
Sochaczew o 06:11
Warszawa Zachodnia p 06:44
Warszawa Centralna o 06:55
Warszawa Wschodnia p 07:03
TLK 16200/1 Karkonosze [Warszawa Wsch.- Wrocław Gł.-Jelenia Góra/Szklarska Poręba]
Warszawa Wschodnia o 23:17
Warszawa Centralna o 23:30
Warszawa Zachodnia o 23:35
Sochaczew p 00:08
Łowicz Przedmieście p 00:33
Zgierz p 01:18
Łódź Żabieniec p 01:31
Łódź Kaliska o 01:39
Pabianice p 01:58
Zduńska Wola p02:34
Sieradz p 02:48
Kalisz p 03:26
Ostrów Wielkopolski p 03:48
Odolanów p 04:01
Międzybórz Sycowski p 04:20
Twardogóra Sycowska p 04:39
Oleśnica Rataje p 04:58
Wrocław Nadodrze p 05:35
Wrocław Mikołajków p 05:47
Wrocław Gł. p 05:55 o 06:20
Jaworzyna Śląska p 07:01
Świebodzice p 07:14
WAŁBRZYCH MIASTO p 07:30
Wałbrzych Główny p 07:42
Sędzisław p 08:02
Marciszów p 08:10
Jelenia Góra p 08:33 o 08:43
Piechowice p 09:03
Szklarska Poręba Dolna p 09:17
Szklarska Poręba Średnia p 09:22
SZKLARSKA POR. GÓRNA p 09:27
Re: Kolej
http://rc.fm/polityczne/skrocone-pociagi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze nie widziałem tego pociągu startującego od rana z Kalisza.
Jeszcze nie widziałem tego pociągu startującego od rana z Kalisza.
Re: Kolej
Przemek
Mój filmik w relacji kiedy kończy w Kaliszu + relacja
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=korJ__NG75A[/youtube]
Mój filmik w relacji kiedy kończy w Kaliszu + relacja
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=korJ__NG75A[/youtube]
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
Re: Kolej
Dlaczego film tak przycięty? Mnie by interesowało ile osób wysiadło.
zgoda buduje, niezgoda rujnuje
Re: Kolej
Specjalnie przyciołem ostrowiakom czyli tobie
Nie no a tak na poważnie wtedy było to jakieś 25 osób zależy to od dnia.
Ale średnio wysiada 10 osób w ten poniedziałek miałem okazje spotkać ten skład to wysiadł 9 osób...
Mam nawet chyba filmik ale nie w sieci
Nie no a tak na poważnie wtedy było to jakieś 25 osób zależy to od dnia.
Ale średnio wysiada 10 osób w ten poniedziałek miałem okazje spotkać ten skład to wysiadł 9 osób...
Mam nawet chyba filmik ale nie w sieci
Re: Kolej
Wiem, że to nie dotyczy bezpośrednio kolei, ale jednak coś. Czy ktoś wie albo słyszał o tych planach Ost-Sped'u w Kaliszu i kiedy zamierzają się zabrać za budowę nowej (?) bocznicy? A i pytanie dotyczące pociągów z Łodzi Kaliskiej, kończących bieg w Kaliszu. Kiedy nie muszą wracać do Ostrowa to co się z nimi dzieje? Gdzie "nocują"? Bo nie widziałem jeszcze tego kończącego, który by do Ostrowa nie jechał.2013-04-25
Ost-Sped wybuduje halę magazynową w Kaliszu
W Kaliszu, w rejonie ulic Powstańców Wielkopolskich i Obozowej powstanie kompleks magazynowo-spedycyjny. Spółka Ost-Sped na działkach o łącznej powierzchni ok. 4,5 ha wybuduje m. in.: halę magazynową o powierzchni 4,8 tys. mkw., terminal kontenerowy (ok. 1,3 ha) oraz zespół parkingów (0,7 ha). Z sąsiadującego z terenem inwestycji terenu PKP poprowadzona zostanie bocznica kolejowa.
Hale i magazyny w województwie wielkopolskim najkorzystniej wynajmiesz z Jartom. Szczegółową ofertę uzyskasz od Aleksandry Tokarskiej email: [email protected] lub telefonicznie 0-506 124 069
Re: Kolej
Zapewne zazwyczaj staje koło KLK'i tak mi się wydaje
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
Re: Kolej
On i tak wraca do Ostrowa, gdzie jest myty i odstawiony na bocznicę. Rano rusza z Ostrowa do Kalisza (bez pasażerów - nie można wsiadać) by zacząć bieg w Kaliszu do Łodzi...
W PKP pracują "mózgowcy" na potęgę Ale to znany fakt.
W PKP pracują "mózgowcy" na potęgę Ale to znany fakt.
zgoda buduje, niezgoda rujnuje