Galeria Tęcza
- schizo1986
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 18 paź 2010, o 23:59
- Lokalizacja: Śródmieście
-
- Użytkownik
- Posty: 1270
- Rejestracja: 16 kwie 2007, o 11:36
- Lokalizacja: --------------
W nowowyremontowanym OCK. Sala na 400 osób, cyfrowy sprzęt. Oprócz tego jest tam też scena kameralna, z mniejszym ekranem i widownią na jakieś 100 osób max.Michał pisze:OFFTOP> W Pleszewie jest kino (www.kinohel.pl) w Koninie są 3(Centrum, Oskard, Helios) a w Ostrowie Komeda (Sector : Jakie jest 2 ??)
W Kinie Komeda cyfrowy projektor 3D będzie do końca września.
zgoda buduje, niezgoda rujnuje
Sto dni przed wielkim otwarciem Galeria Tęcza w Kaliszu odsłoniła przed mieszkańcami miasta swoje karty.
Samo otwarcie ma być huczne, jak nigdy dotąd. Potrwa aż dwa dni od 22 do 23 pażdziernika i jak zapowiadają przedstawiciele inwestora, będzie to wielkie show, które przyciągnie mieszkańców całego regionu.
- Dla nas otwarcie galerii handlowej to wyjątkowa uroczystość, którą chcemy świętować wspólnie z mieszkańcami. Wiemy, że najważniejsze są promocje i rabaty. Z pewnością nie zabraknie też emocji – to mogę zdradzić już dzisiaj - zapowiada Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress, inwestora galerii Tęcza w Kaliszu.
Przedstawiciel inwestora przywołuje jednocześnie przykład Galerii Twierdza, która otwarta została w maju tego roku w Zamościu.
– Podczas pierwszych dwóch dni w 60 tysięcznym mieście odwiedziło nas, aż 55 tysięcy osób. To był rewelacyjny wynik, który uzyskaliśmy min. dzięki. przygotowanemu programowi. Dla Kalisza mamy specjalne hity, których jeszcze nie zdradzimy. Ujawnię tylko, że po pierwsze włączymy do czynnego udziału lokalną społeczność.
Nasza ambicja podpowiada nam, by zmierzyć się z zamojskim rekordem i powalczyć o więcej! – zdradza Łukasz Gruszczyński.
Tęcza będzie największym obiektem handlowym w mieście. Do dyspozycji klientów będzie podziemny parking na 240 miejsc. Ale galeria ma przyciągać klientów przede wszystkim najlepszymi markami. A będą to m.in. H&M, supermarket Społem, Reserved, Home&You, Douglas, Rossmann, Orsay, Carre, Tally Weijl, Apart, Yves Rocher, Vision Express, Kru&Wólczanka, Yes, Media Expert, Verona, Triumph, Solar, Wójcik, Smyk, Wojas, Pawo, Mohito, Empik, Hi Mountain, Camaieu, Big Star, Cache Cache, Intermoda, House, Adidas, Reebok, Nike, Cropp Town, Martes Sport, 5 10 15, CCC, Hingh Land, 3naj, fitness Condizione i kino Cinema3D. Docelowo w centrum będzie około 80 sklepów. Swój market otworzy kaliska spółdzielnia Społem.
Już niebawem ruszą rekrutacje do poszczególnych sklepów w Galerii Tęcza, a informacje na ten temat mają się pojawić w mediach.
– Zazwyczaj przy zatrudnianiu sklepy faworyzują mieszkańców regionu – zapowiada Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress, inwestora galerii.
W sumie pracę ma zyskać około 800 osób. Będą to głównie sprzedawcy, pracownicy gastronomii i kina.
Atutami inwestycji, która kosztowała około 65 milionów złotych ma być także nowoczesna architektura i ciekawe propozycje rozrywkowe.
– Zapraszając brandy do współpracy z Tęczą kierowaliśmy się jedną, podstawową ideą. Zależało nam na tym, aby pod jednym dachem mieszkańcy mogli zrealizować zakupy w najmodniejszych fasonach i oczywiście po atrakcyjnej cenie – tłumaczy Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress.
W obiekcie nie zabraknie również restauracji oraz kina. Swój multiplex uruchomi sieć Cinema 3D.
- To będzie w pełni nowoczesne kino, kino XXI wieku - podkreśla Jarosław Pantol, wiceprezes spółki kinowej Cinema 3D. - Zadbaliśmy o najnowocześniejszy sprzęt cyfrowy. W pięciu klimatyzowanych salach znajdzie się pięć projektorów cyfrowych, z których dwa będą przystosowane do projekcji 3D.
W kaliskim Cinema 3D będzie 5 sal, a w nich w sumie około 1300 foteli, w tym specjalne miejsca dla niepełnosprawnych. Lokal będzie wyposażony we własny bar i zaoferuje dodatkowe udogodnienia dla klientów.
- Internauci będą mogli kupić bilety on-line, a seanse będą grane od samego rana do póżnego wieczora przez prawie wszystkie dni w roku. Wyjątkiem będą święta, choć nie wykluczamy, że właśnie w takich terminach zorganizujemy imprezy specjalne – wyjaśnia Jarosław Pantol. Cinema 3D to nie tylko codzienne pokazy, ale również maratony filmowe, bloki tematyczne, czy premierowe projekcje już minutę po północy. Jednocześnie w repertuarze kaliskiego miltipleksu ma być od 7 do 11 filmów.
Galeria Tęcza ma być także... promotorem kultury w mieście.
– W każdym mieście otwierane przez nas galerie to dodatkowa scena, którą oddajemy ogólnopolskim, ale także lokalnym gwiazdom – potwierdza Halina Wyborska.
Ale w Tęczy będzie można także zadbać o kondycję fizyczną. W galerii swój klub fitness uruchomi znana w Polsce sieć Condizione, która dysponuje najnowocześniejszymi obecnie maszynami do ćwiczeń marki LifeFitness.
- W sieci będą specjalne urządzenia, na których można wykonać 200 różnych ćwiczeń. Wystarczy założyć specjalną kamizelkę, wybrać na dotykowym ekranie partie mięśni, które chcemy poprawić i maszyna programuje dla nas indywidualnie zestaw ćwiczeń – podkreśla Patrycja Bartnicka, prezes klubu Condizione.
Inwestorem kaliskiej Galerii Tęcza jest spółka Rank Progress. To firma inwestycyjno – deweloperska z siedzibą w Legnicy, działająca na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu, obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem. W 2010 roku legnicki developer zarobił 91 mln złotych netto. Poziom aktywów zwiększył się o przeszło jedną trzecią od zeszłego roku do poziomu ponad 850 mln zł, a kapitał własny o prawie dwie trzecie do poziomu 346 mln zł.
Źródło: Kalisz Nasze Miasto
Samo otwarcie ma być huczne, jak nigdy dotąd. Potrwa aż dwa dni od 22 do 23 pażdziernika i jak zapowiadają przedstawiciele inwestora, będzie to wielkie show, które przyciągnie mieszkańców całego regionu.
- Dla nas otwarcie galerii handlowej to wyjątkowa uroczystość, którą chcemy świętować wspólnie z mieszkańcami. Wiemy, że najważniejsze są promocje i rabaty. Z pewnością nie zabraknie też emocji – to mogę zdradzić już dzisiaj - zapowiada Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress, inwestora galerii Tęcza w Kaliszu.
Przedstawiciel inwestora przywołuje jednocześnie przykład Galerii Twierdza, która otwarta została w maju tego roku w Zamościu.
– Podczas pierwszych dwóch dni w 60 tysięcznym mieście odwiedziło nas, aż 55 tysięcy osób. To był rewelacyjny wynik, który uzyskaliśmy min. dzięki. przygotowanemu programowi. Dla Kalisza mamy specjalne hity, których jeszcze nie zdradzimy. Ujawnię tylko, że po pierwsze włączymy do czynnego udziału lokalną społeczność.
Nasza ambicja podpowiada nam, by zmierzyć się z zamojskim rekordem i powalczyć o więcej! – zdradza Łukasz Gruszczyński.
Tęcza będzie największym obiektem handlowym w mieście. Do dyspozycji klientów będzie podziemny parking na 240 miejsc. Ale galeria ma przyciągać klientów przede wszystkim najlepszymi markami. A będą to m.in. H&M, supermarket Społem, Reserved, Home&You, Douglas, Rossmann, Orsay, Carre, Tally Weijl, Apart, Yves Rocher, Vision Express, Kru&Wólczanka, Yes, Media Expert, Verona, Triumph, Solar, Wójcik, Smyk, Wojas, Pawo, Mohito, Empik, Hi Mountain, Camaieu, Big Star, Cache Cache, Intermoda, House, Adidas, Reebok, Nike, Cropp Town, Martes Sport, 5 10 15, CCC, Hingh Land, 3naj, fitness Condizione i kino Cinema3D. Docelowo w centrum będzie około 80 sklepów. Swój market otworzy kaliska spółdzielnia Społem.
Już niebawem ruszą rekrutacje do poszczególnych sklepów w Galerii Tęcza, a informacje na ten temat mają się pojawić w mediach.
– Zazwyczaj przy zatrudnianiu sklepy faworyzują mieszkańców regionu – zapowiada Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress, inwestora galerii.
W sumie pracę ma zyskać około 800 osób. Będą to głównie sprzedawcy, pracownicy gastronomii i kina.
Atutami inwestycji, która kosztowała około 65 milionów złotych ma być także nowoczesna architektura i ciekawe propozycje rozrywkowe.
– Zapraszając brandy do współpracy z Tęczą kierowaliśmy się jedną, podstawową ideą. Zależało nam na tym, aby pod jednym dachem mieszkańcy mogli zrealizować zakupy w najmodniejszych fasonach i oczywiście po atrakcyjnej cenie – tłumaczy Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress.
W obiekcie nie zabraknie również restauracji oraz kina. Swój multiplex uruchomi sieć Cinema 3D.
- To będzie w pełni nowoczesne kino, kino XXI wieku - podkreśla Jarosław Pantol, wiceprezes spółki kinowej Cinema 3D. - Zadbaliśmy o najnowocześniejszy sprzęt cyfrowy. W pięciu klimatyzowanych salach znajdzie się pięć projektorów cyfrowych, z których dwa będą przystosowane do projekcji 3D.
W kaliskim Cinema 3D będzie 5 sal, a w nich w sumie około 1300 foteli, w tym specjalne miejsca dla niepełnosprawnych. Lokal będzie wyposażony we własny bar i zaoferuje dodatkowe udogodnienia dla klientów.
- Internauci będą mogli kupić bilety on-line, a seanse będą grane od samego rana do póżnego wieczora przez prawie wszystkie dni w roku. Wyjątkiem będą święta, choć nie wykluczamy, że właśnie w takich terminach zorganizujemy imprezy specjalne – wyjaśnia Jarosław Pantol. Cinema 3D to nie tylko codzienne pokazy, ale również maratony filmowe, bloki tematyczne, czy premierowe projekcje już minutę po północy. Jednocześnie w repertuarze kaliskiego miltipleksu ma być od 7 do 11 filmów.
Galeria Tęcza ma być także... promotorem kultury w mieście.
– W każdym mieście otwierane przez nas galerie to dodatkowa scena, którą oddajemy ogólnopolskim, ale także lokalnym gwiazdom – potwierdza Halina Wyborska.
Ale w Tęczy będzie można także zadbać o kondycję fizyczną. W galerii swój klub fitness uruchomi znana w Polsce sieć Condizione, która dysponuje najnowocześniejszymi obecnie maszynami do ćwiczeń marki LifeFitness.
- W sieci będą specjalne urządzenia, na których można wykonać 200 różnych ćwiczeń. Wystarczy założyć specjalną kamizelkę, wybrać na dotykowym ekranie partie mięśni, które chcemy poprawić i maszyna programuje dla nas indywidualnie zestaw ćwiczeń – podkreśla Patrycja Bartnicka, prezes klubu Condizione.
Inwestorem kaliskiej Galerii Tęcza jest spółka Rank Progress. To firma inwestycyjno – deweloperska z siedzibą w Legnicy, działająca na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu, obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem. W 2010 roku legnicki developer zarobił 91 mln złotych netto. Poziom aktywów zwiększył się o przeszło jedną trzecią od zeszłego roku do poziomu ponad 850 mln zł, a kapitał własny o prawie dwie trzecie do poziomu 346 mln zł.
Źródło: Kalisz Nasze Miasto
http://www.ermail.pl/klik/VXFQa2UB" onclick="window.open(this.href);return false;
- schizo1986
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 18 paź 2010, o 23:59
- Lokalizacja: Śródmieście
Pozostaje czym prędzej przenieść targowisko z NR na AWP,
ta część miasta nabrałaby wtedy nowego wyrazu z dużym placem z zielenią, wodą itp. No i ten parking na 240 samochodów mógłby zostać powiększony poprzez podziemny pod NR.
ta część miasta nabrałaby wtedy nowego wyrazu z dużym placem z zielenią, wodą itp. No i ten parking na 240 samochodów mógłby zostać powiększony poprzez podziemny pod NR.
wolność dla źdźbeł traw szumiących zimą, gdy bielą skrząca czapa na wpół je skrywa przed narciarza snem o gładkim stoku
-
- Użytkownik
- Posty: 1873
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 14:47
- Lokalizacja: XXV lecia
Plac Nowy Rynek
Zdecydowanie parking na 240 miejsc to za mało, zważywszy, że wokół nie ma wiele miejsc do parkowania. Na miejscu "bazarku" powinien być podziemny parking, a sam plac Nowego Rynku, powinien wrócić do swojego poprzedniego wyglądu, tak jak pokazano na fotografiach www.stary.kalisz.pl
W miejscu, gdzie aktualnie znajduje się przystanek MPK, tzw "wyspeka", od ul.Babina, znajdował się budynek Straży Ogniowej, a za nim rozległy plac. Na stronie Stary Kalisz znalazłem ciekawe informacje na ten temat :
"Budynek Straży Pożarnej wybudowano w 1871 roku wg budowniczego Józefa Chrzanowskiego - tego samego, któremu miasto zawdzięczało projekty ratusza i teatru. Gmach Straży był wyjątkowo ładnym przykładem ówczesnej mody naśladującej stare formy"
http://www.stary.kalisz.pl/zdjecia-straz.html
Sam Plac prezentował się tak :
http://www.stary.kalisz.pl/zdjecia-nowyrynek.html
W miejscu, gdzie aktualnie znajduje się przystanek MPK, tzw "wyspeka", od ul.Babina, znajdował się budynek Straży Ogniowej, a za nim rozległy plac. Na stronie Stary Kalisz znalazłem ciekawe informacje na ten temat :
"Budynek Straży Pożarnej wybudowano w 1871 roku wg budowniczego Józefa Chrzanowskiego - tego samego, któremu miasto zawdzięczało projekty ratusza i teatru. Gmach Straży był wyjątkowo ładnym przykładem ówczesnej mody naśladującej stare formy"
http://www.stary.kalisz.pl/zdjecia-straz.html
Sam Plac prezentował się tak :
http://www.stary.kalisz.pl/zdjecia-nowyrynek.html
Szkoda że na tej konferencji nie zaprezentowano wizualizacji wnętrza obiektu.O braku strony internetowej z podstawowymi informacjami o inwestycji nie wspominając.
http://www.calisia.pl/articles/11235-po ... k-progress
- schizo1986
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 18 paź 2010, o 23:59
- Lokalizacja: Śródmieście
Paweł masz rację szkoda że nie dali wizualizacji wnętrz, niestety będziemy musieli poczekać jeszcze tylko 100 dni to tak jak studniówka przed maturą heheh. Ale poza wizualizacjami wnętrza by się przydały w końcu ostateczne wizualizację tęczy która już stoi z tymi dwiema kopułami, które moim zdaniem są bardzo fajne, w końcu doczekaliśmy się prawdziwej galerii handlowej, tylko tak jak wcześniej pisali ludzie trzeba zwiększyć miejsca parkingowe bo 240 to za mało, ale pewnie też to jest związane z tym by dużo ludzi kupowało karty parkingowe przy plantach hehe.
zachwyt nad tą konferencją przez lokalne media troszkę mnie śmieszy. Jakby nie wiadomo jakich nowości się dowiadujemy. Tak naprawdę wszystkie informacje które zostały zaprezentowane na tej konferencji były dostępne od dość dawna. Jedynie z nowości to wizualizacja plus kilka wywiadzików.
Zabrakło jak na konferencje pytań odnośnie bardzo ważnej kwestii mianowicie:
Co z betonką nad sukiennicami?
Co z targowiskiem przed galerią?
Kiedy budowany będzie parking podziemny?
Jak zostanie przebudowany układ komunikacyjny w pobliżu galerii.
Kto dopuścił i pozwolił na taki "dach" w ścisłym centrum miasta
Dla mnie ta konferencja to nic innego jak budowanie przez lokalne media pozytywnego zdania o galerii, pokazaniu wieeelkiego zachwytu nad galerią z pominięciem bardzo ważnych kwestii o których wspomniałem powyżej.
Zabrakło jak na konferencje pytań odnośnie bardzo ważnej kwestii mianowicie:
Co z betonką nad sukiennicami?
Co z targowiskiem przed galerią?
Kiedy budowany będzie parking podziemny?
Jak zostanie przebudowany układ komunikacyjny w pobliżu galerii.
Kto dopuścił i pozwolił na taki "dach" w ścisłym centrum miasta
Dla mnie ta konferencja to nic innego jak budowanie przez lokalne media pozytywnego zdania o galerii, pokazaniu wieeelkiego zachwytu nad galerią z pominięciem bardzo ważnych kwestii o których wspomniałem powyżej.
Co z betonką nad sukiennicami?-Pozostanietomash pisze:zachwyt nad tą konferencją przez lokalne media troszkę mnie śmieszy. Jakby nie wiadomo jakich nowości się dowiadujemy. Tak naprawdę wszystkie informacje które zostały zaprezentowane na tej konferencji były dostępne od dość dawna. Jedynie z nowości to wizualizacja plus kilka wywiadzików.
Zabrakło jak na konferencje pytań odnośnie bardzo ważnej kwestii mianowicie:
Co z targowiskiem przed galerią?-Pozostanie
Kiedy budowany będzie parking podziemny?-Nie wiadomo,coś ucichło.
Jak zostanie przebudowany układ komunikacyjny w pobliżu galerii.-Nie wiadomo.
Kto dopuścił i pozwolił na taki "dach" w ścisłym centrum miasta.-Nie wiadomo
Tak można w dużym skrócie odpowiedzieć na te pytania,także zgadzam się z Twoją opinią,że jest budowanie imażu który ma przyćmić pewne istotne sprawy.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........