Galeria Amber
Mirek poświęciłem chwile czasu i przyjrzałem się dokładnie tym planom co Mi wysłałeś.Widzę że w planach jest przebudowane skrzyzowanie Górnośląska i Podmiejska,ciekawie to wygląda,a także na terenie dzisiejszego pareczku jest jakies oczko wodne czy coś w tym stylu.Ten amfiteatr też jest niczego sobie.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Co do skrzyzowania Górnoslaskiej z Podmiejską, to nie sugerowal bym się tym co przedstawiła firma "Echo". To jeszcze nie są plany, nie jest to nawet wizka, tylko radosna twórczosc ww firmy. Zwróc uwagę jak przedstawili skrzyzowanie Górnosląskiej z TB. Odbiega od rzeczywistosci, pomimo tego, ze plan przebudowy skrzyzowania znany był zanim przedstawiono koncepcję budowy galerii.Gumiś pisze:Mirek poświęciłem chwile czasu i przyjrzałem się dokładnie tym planom co Mi wysłałeś.Widzę że w planach jest przebudowane skrzyzowanie Górnośląska i Podmiejska,ciekawie to wygląda,a także na terenie dzisiejszego pareczku jest jakies oczko wodne czy coś w tym stylu.Ten amfiteatr też jest niczego sobie.
Ja tylko mam nadzieje (wiem, powtarzam to z uporem maniaka przy kazdej okazji ), ze skrzyzowanie Górnoslaskiej z Podmiejska, oraz dojazd do galerii i nowego dworca PKS, zostaną tak rozwiazane, aby mozliwe było w przyszlosci przedłuzenie Podmiejskiej poprzez tory do Piwonickiej, zgodnie z tym co zapisano w "Strategii Rozwoju Transportu"
Jestem realistą, więc nie robię sobie nadziei, ze wybudują nam wiadukt Będzie dobrze, jesli tylko uwzglednia go przy projektowaniu galerii i dojazdów. Chyba, ze miasto znalazło by jakąs kasę, wtedy inwestycję w tym rejonie mozna by potraktowac kompleksowo.K-man pisze:Masz całkowitą racje, miasto powino wymusić tę inwestycje na inwestorze.
Nie można dusić inwestora który będzie budował galerie aby jeszcze robił przebudowe skrzyżowania,to chyba nie jest w jego gestii???Jak miasto będzie naciskało to jeszcze nam inwestor pokaże 4-ry litery i tyle go będziemy widzieli.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
^^Oczywiscie, ze przebudowa skrzyzowania, przedłuzenie Podmiejskiej i budowa wiaduktu lezy w gestii ZDM. Natomiast zadaniem inwestora jest dostosowanie wewnetrznego ukladu komunikacyjnego galerii do układu drogowego miasta.
Idealem byłoby połaczyc obie inwestycje, ale na to miasto pewnie nie ma w tej chwili pieniędzy. Dlatego cały czas staram sie wykazac, ze przy projektowaniu galerii inwestor powinien uwzględnic docelowy uklad komunikacyjny w tym rejonie. Nie wiem nawet czy ze strony miasta w ogole istnieje taka wola.
Idealem byłoby połaczyc obie inwestycje, ale na to miasto pewnie nie ma w tej chwili pieniędzy. Dlatego cały czas staram sie wykazac, ze przy projektowaniu galerii inwestor powinien uwzględnic docelowy uklad komunikacyjny w tym rejonie. Nie wiem nawet czy ze strony miasta w ogole istnieje taka wola.
Jestem za.Inwestor niech dostosuje swoją inwestycję pod ZDM a resztą niech się zajmie ZDM.Tylko żebyśmy nie musieli chodzić pieszo do galerii bo się okaże że inwestor się wywiązał ze swojej części umowy a ZDM nie.
Gumiś
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
Bez historii jesteśmy nikim,nikt o nas nie będzie pamiętał,przeminiemy jak pora roku........
-
- Użytkownik
- Posty: 1879
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 16:59
W "Strategii Rozwoju Transportu" miasta Kalisza zapisane jest:Gumiś pisze:Jestem za.Inwestor niech dostosuje swoją inwestycję pod ZDM a resztą niech się zajmie ZDM.Tylko żebyśmy nie musieli chodzić pieszo do galerii bo się okaże że inwestor się wywiązał ze swojej części umowy a ZDM nie.
"Budowa ciągu komunikacyjnego od dworca kolejowego (wraz z wiaduktem nad torami) w ciągu ul. Podmiejskiej i Piwonickiej, a następnie ul. Piwonicką na południe trasą przecinającą ul. Celtycką i Romańską i łączącego się z drogą 450 w rejonie Żydowa.
Uzasadnienie: Trasa ta przewidziana w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego usprawni ruch w południowej części miasta, a w szczególności odciąży ul. Częstochowską. Przyczyni się też do poprawy obsługi transportowej giełdy owocowowarzywnej oraz strefy aktywności gospodarczej".
Ja nie wiem, jaką obecnie koncepcję ma ZDM. Chciałbym tylko, aby powyzszy zapis był brany pod uwagę przy projektowaniu galerii. Jesli galeria miałaby uniemozliwić w przyszłosci połaczenie Podmiejskiej z Piwonicką i tym samym pozostawić tereny na południe od torów oraz strefę gospodarczą odcięte od miasta, jak to ma miejsce obecnie, to ja pier... taką galerię.
Chyba, ze wolimy aby przeprawa przez tory odbywała sie do konca swiata i jeden dzien dłuzej poprzez przejazd kolejowy na Dworcowej.